گواهينامه ايزو 10001 چيست؟

آيا تا به حال به دريافت گواهينامه ايزو 10001 براي سيستم مديريت کيفيت و راهنمايی هايی جهت جلب رضايتمندی و رفتار های مناسب در سازمان خود فکر کرده ايد؟ امروزه با توجه به شرايط ممکن در تمامي صنايع و شرکت ها ائم از دولتي و خصوصي جلب رضايت مشتريان دخالت فراواني در فروش محصولات و کسب درآمد بالا دارد. به نوعي مي توان گفت مشتريان بيشتر براي سازمان شما و برندتان اعتبار دريافت مي کنند.

امروزه در شرايطي قرار گرفته ايم که استفاده از تکنولوژي به سطحي رسيده که مي توان از خدمات مجازي استفاده کرد به همين علت است که ما به شما توصيه مي کنيم به دنبال راهکاري باشيد که نظر مشتريان خود را به بهترين شيوه ممکن جلب کنيد. حال ما به عنوان يک سازمان گواهي دهنده در ايران با نمايندگي هايي در تهران، سنندج، تبريز، شيراز و… آماده ارائه خدمات مديريت کيفيت در خصوص الزامات استاندارد ايزو 10001 به شما عزيزان هستيم.
شما مي توانيد متناسب با نياز خود از خدمات ما به نحو احسن برخوردار شويد و به اعتباري بين المللي فکر کنيد.
گواهينامه ايزو 10001

تعريف استاندارد ايزو 10001:

در واقع استاندارد ایزو 10001 راهنمایی برای توسعه و اجرای کد عملکرد رضایت مشتری در سازمان را در اختيار شما قرار مي دهد. این استاندارد همچنین راهنمایی هایی در مورد چگونگی حفظ و بهبود این آیین نامه رفتاری در چارچوب کلی مدیریت رضایت مشتری ارائه می دهد. ايزو 10001 از توسعه و اجرای یک قانون کلی برای اطمینان از رضایت مشتری پشتیبانی می کند که با بافت سازمان ادغام شده و بر رهبری و مشارکت تمرکز دارد. این استاندارد اصول کلیدی را برای پیاده سازی و حفظ یک کد رفتار موثر برای رضایت مشتری تعیین می کند که شامل موارد زیر است:

  • تعهد سازمان
  • اطمینان از ظرفیت مؤثر برای مدیریت و اجرای آئین نامه رفتار
  • شفافیت در اجرای منشور رفتاری
  • قابلیت دسترسی برای تمامی علاقه مندان
  • پاسخگویی در توجه به نیازها و انتظارات افراد ذینفع
  • یکپارچگی اطلاعات و محرمانگی
  • اطمینان از یک رویکرد مشتری محور که مسئولیت پذیری و شایستگی را ارتقا می دهد
  • ارائه جدول زمانی برای توسعه و پیاده سازی کد
  • بهبود مستمر کد رفتار
این مقاله را حتما بخوانید:  منظور از نشان حلال در رستوران ها چيست؟

این استاندارد می تواند توسط هر سازمانی، صرف نظر از اندازه، دامنه، حوزه کسب و کار، دولتی یا خصوصی، برای توسعه و پیاده سازی کد رفتار رضایت مشتری بر اساس بهترین شیوه های پذیرفته شده بین المللی مورد استفاده قرار گیرد.

دستیابی به گواهی ايزو 10001 همانند سایر ایزو های رضایتمندی مشتری برای آیین نامه رفتار رضایت مشتری به سازمان شما کمک می کند:

  • به سطوح بالا تری از رضایت مشتری دست یابید.
  • از همسویی با بهترین شیوه ها و معیارهای بین المللی اطمینان حاصل کنید.
  • اعتماد مشتریان و ذینفعان خود را در مورد شفافیت و استحکام عملیات با کیفیت خود جلب کنید.
  • دستیابی به مزیت رقابتی در بازار با مشتریان برجسته
  • اهمیت تمرکز بر مشتری را در سازمان ارتقا دهید.
    گواهينامه ايزو 10001

اهداف و دامنه کاربرد استاندارد ايزو 10001 در سازمان ها:

هر استانداردي که توسط سازمان بين المللي ايزو منتشر مي گردد با توجه به نياز جامعه و سازمان ها اهداف و دامنه کاربردي مخصوص به خود را دارد که در خصوص استاندارد ايزو 10001 مي توان به موارد زير اشاره کرد:

  • این سند دستورالعمل هایی را جهت بهبود کد های رفتار رضایت مشتری ارائه می دهد که این کدها حاوی وعده ‌هایی است که یک سازمان در مورد رفتار آن به مشتریان داده شده و قابل اجرا می باشد. بدون شک چنین وعده ها و مفاد مرتبط با هدف افزایش رضایت مشتری خواهد بود.
  • این گواهی برای استفاده هر سازمانی صرف نظر از نوع یا اندازه آن، یا محصولات و خدماتی که ارائه می کند، از جمله سازمان هایی که کد های رفتار رضایت مشتری را برای استفاده توسط سایر سازمان ها طراحی می کنند، در نظر گرفته شده است.
  • در نهایت هدف این استاندارد ارائه کد های رفتار رضایت مشتری در مورد مشتریان فردی است که خدمات را برای مقاصد شخصی دریافت می‌ کنند، اگر چه برای همه کد های رفتار رضایت مشتری قابل اعمال است.
این مقاله را حتما بخوانید:  صدور گواهینامه ایزو از آلمان

شرايط دريافت گواهينامه ايزو 10001:

بسياري از شما که با روند دريافت گواهينامه ايزو 10001 آشنايي نداريد شايد با خود فکر کنيد که زمان کافي براي طي کردن آن نخواهيد داشت و بسيار سخت و طاقت فرسا خواهد بود. اما مسلما اين افکار در ذهن همه ي ما وجود دارد. شما تنها کاري که بايد انجام دهيد اين است که از يک سازمان گواهي دهنده مشاوره دريافت کنيد تا بتوانيد به صورت کاملا مقرون به صرفه و در زمان بسيار کوتاهي گواهينامه ايزو مورد نظر خود را دريافت کنيد.

ما به عنوان يک نهاد بين المللي که در زمينه صدور گواهينامه هاي ايزو، پياده سازي، مشاوره و مستند سازي استاندارد هاي مربوطه فعاليت مي کنيم به شما اين نويد را مي دهيم که با دريافت مشاوره هاي رايگان ايزو مي توانيد استانداردي مطمئن و معتبر را  دريافت کنيد.

هزينه صدور گواهينامه هاي ايزو 10001 کمتر از 2 ميليون مي باشد اما اگر بخواهيد کليه الزامات آن را پياده سازي و استقرار دهيد بايد مبلغي به مانند 10 ميليون تومان پرداخت کنيد که هزينه مشاوره  و اجراي الزامات ايزو بر روي آن محاسبه مي گردد. جهت دريافت مشاوره رايگان مي توانيد از طريق شماره هاي زير کسب ازاطلاعات کنيد و اگر تصميم به صدور گواهي داريد اسناد و مدارک مربوطه را از طريق شماره هاي زير و يا فرم درج شده در وب سايت ايزو براي ما ارسال کنيد.
خوشحال مي شويم شما را در طي پروسه صدور گواهي ايزو 10001 همراهي کنيم.

 

 

رای دهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Buttonتماس بگیرید