صدور گواهینامه ایزو از آلمان

ابزو از آلمان

بیشتر شرکت های صنعتی و سازمان های دولتی خواهان دریافت ایزو از آلمان ” TUV” هستند که از مهمترین دلیل آن می توان به شهرت کشور آلمان در زمینه صدور گواهینامه های ایزو اشاره کرد.

توف (TUV) برگرفته از جمله ی TECHNISCHE UBERWACHUNG VEREIN که معنی سازمان بازرسی فنی سازمانی را به خود گرفته است. سازمان اصلی TUV NORD تحت نظارت آلمان است که در داخل ایران نمایندگان رسمی جهت صدور گواهینامه ایزو، مشاوره و پیاده سازی دارد و اکثریت سازمان ها به دنبال یک گواهینامه معتبر در آلمان هستند تا فعالیت خود را در آنجا گسترش دهند، کارشناسان ما به متقاضیان گواهینامه ایزو اصل توف آلمان را پیشنهاد می دهیم.
ما اینجاییم تا شما قبل از خرید گواهینامه مورد نظر از تمامی جوانب آن اطلاعات لازم را کسب کرده و با آگاهی کامل اقدام به دریافت مدرک ایزو از آلمان در زمان حال به راحتی انجام می شود، شما کافی است با یک کلیک تمام این کار ها را انجام دهید.

ایزو در آلمان
ایزو در آلمان

تعریف ایزو:

ایزو یا سازمان استاندارد سازی یک ارگان غیر دولتی که وظیفه ی تدوین استاندارد هایی جهت اطمینان از کنترل کیفیت، ایمنی و بالا رفتن عملکرد سازمان و تولید محصولات الزاماتی را ارائه می دهد.
دریافت گواهینامه ایزو از آلمان نشان دهنده ی تایید شما در کسب و کارتان با استفاده از استاندارد های ایزو که مربوط به سازمان و فعالیت شما است که برای بهبود تولید و اطمینان از خدمات شما می باشد.
ایزو به هیچ عنوان گواهینامه صادر نمی کند این کار به عهده ی نمایندگان و یا CB های خصوصی می باشد تمامی این ارگان ها توسط سازمان بین المللی IAF اعتبار سنجی می شود که مدارکی معتبر صادر می کنند که می توان از آن استعلام گرفت.

این مقاله را حتما بخوانید:  گرفتن مدرک بین المللی فنگ شویی

معرفی ایزو معروف از آلمان (TUV):

توف آلمان یک نهاد مستقل استاندارد سازی است که متشکل شده اند از انجمن صنعت، اعضا ها، تمامی مقامات دولتی، بازرگانی و شرکت های صنعتی و تمامی ارگان های تحقیقاتی می باشد.
هر کدام از نمایندگان وظایف و اهداف بخصوصی دارند که به شرح زیر است:

  1. تمامی مشارکت ها و تصمیمات ذینفعان را بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و مهارت های زبانی و حتی موقعیت مکانی تضمین می کند.
  2. رواج آزادانه ی ارائه ی کالا و خدمات به واسطه ی مشارکت در پیاده سازی استاندارد های بین المللی
  3. قبول تمامی استاندارد های اروپایی و جهانی
  4. حفظ و نگهداری ثبات و یکنواختی استاندارد های ایزو
  5. هماهنگی و یکپارچگی صحیح در به وجود آوردن یک جمع فعال
  6. بهبود عملکرد و بهینه سازی مستمر
  7. جلوگیری از دوباره کاری ناشی از انجام فعالیت

در سال 1380 سازمان جهانی توف در ایران فعالیت خود را در زمینه ی صدور مدارک ایزو شروع کرد. TUV یکی از با اهمیت ترین و معروف ترین برند های آلمانی می باشد که در رابطه با بازرسی فنی شرکت ها فعالیت می کند.
هدف از انجام فعالیت های ثبت و صدور گواهینامه های ایزو توف برای حفاظت از اشخاص، زیست محیط، دارایی سازمان ها و مردم در برابر مخاطرات و بی مسئولیتی های موجود در جامعه می باشد.
اطلاعات تکمیلی: چگونه گواهینامه ایزو TUV بگیریم؟

ابزو از آلمان
ابزو از آلمان

مزایای اخذ ایزو از آلمان:

با انجام پیاده سازی و اجرای صحیح الزامات استاندارد های ایزو از آلمان و همچنین دریافت مشاوره با کارشناسان با تجربه می توانید مزایای بسیاری را به دست آورید، مانند:

  1. دریافت گواهینامه ایزو از آلمان باعث افزایش سطح عملکردی شما شما و توسعه ی فعالیت های سازمان شما می شود.
  2. باعث کاهش مخاطرات ناشی از کار که به محیط زیست آسیب می رساند.
  3. دریافت گواهینامه ی ایزو توف آلمان باعث تعادل در مصرف انرژی می شود و تمامی سازمان هایی که این مدرک را دریافت کرده اند را تشویق به صرفه جویی در هزینه های اضافه می کند.
  4. کمک می کند سازمان توانایی برآورد نیاز های مشتریان را داشته باشد و این کار باعث رضایتمندی و حفظ آنها می شود.
  5. باعث حفاظت از فعالیت های زیست محیطی، ایمنی و بهداشت شغلی و فردی در سازمان می شود.
  6. به سازمان های متقاضی کمک می کند تا خدمات تاثیر گذار و محصولات کارآمدی را ارائه دهند و پایه گذاری آن را محکم می سازد.
این مقاله را حتما بخوانید:  اخذ مدرک ایزو 9001 تحت اعتبار iaf

دریافت گواهینامه ایزو از آلمان چه اهمیتی دارد:

نهاد های گواهی دهنده ی توف به طور اساسی یکی از سازمان های معتبر و پرطرفدار در صنعت گواهی ایزو می باشد که با استفاده الزامات و شرایط صحیح و قانونی انجام کار های ثبت و صدور گواهینامه ایزو و همچنین مشاوره و پیاده سازی استاندارد های ایزو را در اختیار ارگان های متقاضی بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی، اندازه ی کوچکی و بزرگی سازمان و حتی شرایط تولیدی آنها گذاشته است.
انتخاب گواهینامه ایزو برای نها شما بسیار سودمند و با اهمیت می باشد که در بالا به مزیت هایی که برای سازمان شما دارد اشاره کردیم اما اهمیت آن هم کم نیست که در ادامه به بحث آن می پردازیم:

  1. دریافت گواهینامه ایزو آلمان معروف به توف، ارگان ها را بدون در نظر گرفتن شرایط محیطی و تولیدی و حتی اندازه ی سازمان و پرسنل آن ها می تواند تایید کند.
  2. دریافت این گواهینامه استاندارد های ایزو را تضمین می کند که بدون واسطه و مستقیم آن را اخذ نمایید.
  3. گواهینامه های ایزو از آلمان  جزء گواهینامه های است رضایتمندی مشتریان را بسیار با اهمیت می شمارد و باعث تولید با کیفیت می شود.
  4. گواهینامه های ایزو از آلمان تمامی مراحل را به درستی طی می کند و از منابع مفید و مناسب جهت صدور گواهینامه های ایزو برای هر ارگانی استفاده می کند.
  5. گواهینامه های توف  آلمان برای کار های ثبت و صدور مدرک ایزو به هیچ عنوان تعصبات را در نظر نمی گیرند و با تمامی مشتریان رفتاری کاملا یکسان و متعادل رفتار می کند بدون هیچ چشم داشتی به منافع تجاری.
    ابزو از آلمان
    ابزو از آلمان

هزینه اخذ گواهینامه ایزو از آلمان چقدر است:

گواهینامه های ایزو TUV آلمان از طریق CB های خصوصی به شیوه ی مدرک ایزوی فوری صادر می شود که هزینه ی صدور آن تقریبا کمتر از دو میلیون تومان می باشد. دقت داشته باشید که هزینه ی تخمین زده شده فقط برای صدور گواهینامه می باشد و قیمت پیاده سازی و مشاوره ی استاندارد ایزو از آلمان جدا محاسبه می شود.
جهت اخذ گواهینامه ایزو از آلمان از سایت ایزو فرم زیر را تکمیل کنید برای دریافت مشاوره ی رایگان شماره های زیر در اختیار شما قرار گرفته است تماس بگیرید.

این مقاله را حتما بخوانید:  شرکت های بازرگانی به چه ایزو هایی نیاز دارند؟

 

رای دهید
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سجاد اسدی

ممنون از راهنماییتون

Call Now Buttonتماس بگیرید