اخذ گواهينامه ايزو در تبریز (مشاوره رایگان + هزینه ها)

اخذ گواهینامه ایزو در تبریز

اخذ ایزو در تبریز به صورت معتبر زیر نظر IAF انجام می شود و از اهمیت بالایی برخوردار است. اما سوال اینجاست که شرایط آن چیست؟ هزینه ایزو تبریز چقدر است؟ تبریز یکی از شهر های صنعتی در ایران می باشد و جزو شهرهایی است که نمایندگان اصلی ایزو (به انگلیسی: ISO) در آن حضور دارند. از سوی دیگر شهر تبریز که در استان آذربایجان شرقی است یکی از پایه های اصلی صنعت ایران به حساب می آید که بر روی خدمات تولیدی بزرگ و کوچک، صنایع مواد غذایی، صنایع دستی و هنر های تجسمی و فعالیت های تجاری و خدماتی تمرکز دارد.
برند های معروف در ایران اکثریت متعلق به شهر تبریز است. به طور حدودی بسیاری از شرکت های گواهی دهنده توجه خود را به سوی اخذ ایزو در تبریز متمرکز کرده اند. دلیل اصلی این کار وجود کارخانه های بزرگ صنعتی و شرکت های تولیدی دراین شهر است.

در ایران چهار شهر مهم دغدغه ی مشاوره و پیاده سازی استاندارد ایزو را دارند که شامل تهران، اصفهان، مشهد و تبریز می باشد. با توجه به تلاش سخت و دقیق تبریزی های عزیز در رابطه با فعالیت های صنعتی و اقتصادی، آنها توانسته‌اند بسیاری از شرکت های گواهی دهنده و مشاوره ای ایزو را به خود نزدیک کنند. در ادامه می خواهیم خدمات دریافت ایزو در تبریز برای متقاضیانی که در این شهر زندگی می کنند را شرح دهیم.

نهاد گواهی دهنده ایزو در تبریز

چگونه در شهر تبریز ایزو دریافت کنیم؟ و آیا در تبریز برای اخذ ایزو نیاز دریافت مشاوره جهت پیاده سازی است؟ با توجه به شرایط کنونی و استفاده از بازاریابی مجازی تمامی نهاد های گواهی دهنده ی ایزو توانسته اند خدمات خود را به صورتی ارائه دهند که کاملا در معرض دید باشد.

هر شرکت متقاضی در تبریز و یا هر شهر دیگر که خواهان پیدا کردن نمایندگی ایزو در ایران  است که در زمینه ی صدور گواهی، مشاوره پیاده سازی استاندارد های بین المللی فعالیت کند، می تواند به راحتی و با یک سرچ ساده در گوگل و یا شبکه های اجتماعی، این نمانیدگی ها را پیدا کرده و از خدمات آنها استفاده کند. توجه داشته باشید که حتما لازم نیست شرکت گواهی دهنده در شهر تبریز باشد، شما می توانید از خدمات نمایندگان دیگر شهر های ایران با رزومه کاری مفید تر هم استفاده کنید.

این مقاله را حتما بخوانید:  دوره های کوتاه مدت صنایع غذایی(ISO)

شاید اکثریت شما به این فکر کنید که اگر شرکت های گواهی دهنده در تبریز باشند قابل اعتماد تر هستند. اما باید بگوییم که اینطور نیست، زیرا دیگر نهادهای صدور مدرک ایزو که در شهر های دیگر هستند و سابقه ی کاری قوی تر دارند، قابل اعتماد بوده و می توانند شما را در زمینه اخذ انواع گواهینامه های بین‌المللی راهنمایی کنند.

شرکت مشاوره ایزو در تبریز

همانطور که می دانید ایزو فعالیت خود را از سال 1979 آغاز کرده و از آن زمان به بعد به یک ارائه دهنده استانداردهای بین‌المللی تبدیل شده است. چندین شرکت قدرتمند و نوآور برای افزایش تمرکز بر بازارهای خاص، در زیر مجموعه ایزو قرار دارند و به نمایندگان رسمی و قانونی ایزو تبدیل شده اند. امروزه خدماتی که توسط نمایندگان ایزو ارائه می شود شامل مشاوره، پیاده سازی الزامات استانداردهای ایزو، اجرای مستندات، آموزش، اعطای گواهینامه های سیستم مدیریتی و… است.

شما قبل از سفارش ایزو در هر شهری که هستید باید با CB های خصوصی و مراکز اعطای گواهی ایزو آشنا شوید و در رابطه با اعتبار بین المللی آنها اطمینان حاصل کنید. لازم به ذکر است که تمامی این مراکز که در ایران وجود دارند همگی از اعتبار بین المللی برخوردار نیستند و تعدادی از آن ها مدارک جعلی صادر می کنند.

باید بدانید که CB هایی که در ایران فعالیت می کنند تحت نظارت سازمانی بالا تر به نام AB هستند که همگی توسط نهاد بین المللی IAF اعتبار سنجی می شوند. جدا از این موضوع باید آگاه باشید که این شرکت ها باید به غیر از این امتیازات، مجوز های لازم را از سازمان ملل و اداره صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده باشند.

مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که از همه شهرهای ایران می توانید با یک استعلام از شرکت گواهی دهنده و گواهینامه های صادر شده آن، به صورت کاملا غیر حضوری خدمات لازم را دریافت کنید و در تعاملات بین المللی شرکت داشته باشید. بنابراین برای اخذ انواع گواهینامه های ایزو نیاز به ثبت حضوری نیست.

مزایای دریافت استاندارد ایزو در تبریز

ایزو بیش از هزاران استاندارد را در جهان انتشار داده است که الزامات مختص به هر شغل و حرفه ای را برآورده ساخته، اما به نظر شما سازمان هایی که در تبریز نیاز به اخذ ایزو دارند، با دریافت این گواهینامه صاحب چه مزیت هایی می شوند؟

صاحبان رستوران‌ها، تولید کنندگان مواد غذایی و یا شرکت های گردشگری و هتل ها می توانند با اخذ استاندارد های ایزو HACCP، ایزو 22000، ایزو 9001، ایزو 10004، ایزو 10002، ایزو 45001 و ایزو 14001 و… ایمنی و بهداشت مواد غذایی را تضمین کرده و کیفیت خدمات خود را به حداکثر برسانند. همچنین می توانند رضایت مشتریان خود را بیشتر از قبل جلب کنند. با اخذ ایزو در تبریز و هر شهر دیگری صاحبان مشاغل می توانند بهداشت محیط و ایمنی کارکنان خود را تضمین کرده و در نهایت به بهترین شیوه ممکن از محیط زیست محافظت کنند.

این مقاله را حتما بخوانید:  خرید مدرک بین المللی تزریق ژل و بوتاکس

علاوه بر این شرکت های پیمانکاری نیز می توانند با اخذ استاندارد ایزو HSE و رعایت الزامات تعیین شده به ایمنی، بهداشت و محیط زیست رسیدگی کرده و هزینه های اضافه و خسارت های جانی و مالی ناشی از کار را به حداقل برسانند. این مزیت ها به هیچ عنوان فقط برای شغلی منتسب نشده اند و شما در هر حرفه ای که فعالیت می کنید، با در نظر گرفتن موقعیت مکانی و خدماتی که ارائه می دهید، می توانید به صورت همزمان چند استاندارد ایزو را دریافت و اجرا کنید.

هزینه اخذ ایزو
هزینه صدور گواهینامه ایزو در تبریز

هزینه دریافت ایزو در تبریز چقدر است؟

قیمت ایزو به نوع فعالیت شما و استانداردی که می خواهید پیاده سازی کنید بستگی دارد. اول از هر چیزی باید نوع دریافت گواهینامه خود را انتخاب کنید که از چه نوع مرجعی می خواهید آن را اخذ نمایید.
در کل دو مرجع صدور گواهینامه ایزو وجود دارد که کاربرد و قیمت آن ها با هم متفاوت است:
یکی از آن ها که نمایندگان ایزو تحت اعتبار سنجی IAF است. برای دریافت گواهینامه IAF در تبریز نیاز به مشاوره و پیاده سازی است و کلیه الزامات آن باید اجرا شود. با اخذ چنین گواهینامه ای شما باید زمان و هزینه ی بیشتری صرف کنید.

مرجع دوم CB های خصوصی غیر IAF می باشد. این گواهینامه ها فوری و ارزان هستند و در زمان کمتر از یک هفته هم قابل اخذ می باشند.
همانطور که می دانیم هزینه، از مهم ترین مباحث و دغدغه های اصلی سازمان و اصناف در تمامی شهرها است. اما همانطور که در بالا نیز گفتیم هزینه ها بستگی به نوع فعالیت و نوع گواهینامه ی درخواستی شما دارد.

به همین دلیل است که به طور اصولی بعد از ثبت درخواست و انتخاب مرجع صادر کننده و نوع استاندارد انتخابی، همچنین تعیین زمینه ی فعالیت سازمان و اصناف شما، هزینه ها به صورت دقیق به شما اعلام می شود.

راهنما و شرایط اخذ ایزو در تبریز

شرط اول برای دریافت ایزو در تبریز این است که تعیین کنید گواهینامه زیر نظر تایید صلاحیت NACI ایران باشد و یا گواهینامه CB های خصوصی که تحت نظارت سازمانی بالاتر از خود به نام AB ها هستند که توسط سازمان بین المللی IAF اعتبار سنجی می شود.
دریافت گواهینامه های خصوصی غیر حضوری انجام می شود، برای ثبت سفارشات در تبریز و کلان شهر های دیگر ما عنوان نمایندگانی رسمی هستیم که توسط IAF اعتبار سنجی شده ایم. وب‌سایت ما در زمینه ی مشاوره، پیاده سازی و صدور گواهینامه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

این مقاله را حتما بخوانید:  اخذ گواهینامه EFQM فوری

کارخانجات و ارگان های بزرگ که ملزم به دریافت حضوری ایزو هستند به هیچ عنوان نگران نباشند با عقد قرارداد با یکی از نمایندگان مشاوره ایزو در تبریز می توانند خدمات صدور گواهینامه ی خود را به راحتی انجام دهند.
متقاضیان عزیز که قصد سفارش ایزو را دارند می توانند با تکمیل فرم مربوطه درخواست خود را ثبت کرده و مستندات لازم را برای کارشناسان سایت ایزو ارسال کنند. در کوتاه ترین زمان هزینه ی اخذ ایزو به شما اطلاع رسانی می شود.
اگر هیچ گونه اطلاعات تخصصی، در خصوص اخذ ایزو در تبریز را ندارید، می توانید برای دریافت مشاوره ی رایگان با شماره هایی که در زیر اعلام شده تماس بگیرید.

سایت ایزو بهترین انتخاب برای دریافت مشاوره جهت اخد انواع استانداردهای بین‌المللی

سازمان ها و شرکت هایی که در تبریز هستند، می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری از خدمات ما در گروه مشاورین سایت ایزو بهره مند شوند و مزیت هایی که در بالا به آن اشاره شد را دریافت کنند. همانطور که می دانید شرکت های زیادی در زمینه مشاور ایزو در ایران فعال هستند و اعتبار سنجی تمامی آنها کاری سخت و طاقت فرسا است.

سایت ایزو جزء نمایندگان اصلی و معتبر ایزو می باشد و شما می توانید با بررسی اسناد و مدارک موجود در سایت شرکت مشاور ایزو، روند اعتبار سنجی را به درستی طی کنید.

این یک خبر مهم برای شرکت ها و واحد های صنعتی واقع در تبریز و یا دیگر شهر های ایران است. پس فرصت را از دست ندهید و برای سفارش گواهینامه ایزو توسط گروه مشاورین سایت ایزو از طریق تکمیل فرم زیر همین حالا با هزینه بسیار ناچیز اقدام کنید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه اخذ ایزو در تبریز با مشاوران سایت ایزو در تماس باشید.

سوالات متداول

برای دریافت ایزو در تبریز به کجا مراجعه کنیم؟

برای آگاهی از شرایط، هزینه و مزیت اخذ ایزو در تبریز می توانید به صورت 24 ساعته با کارشناسان متخصص سایت ایزو در تماس باشید.

خدمات سایت ایزو جهت اخذ گواهینامه ایزو در تبریز چیست؟

سایت ایزو مرکزی است که در زمینه معرفی و مشاوره اخذ گواهینامه های بین المللی فعالیت می کند. این وب‌سایت اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با انواع استانداردها ارائه می دهد. بنابراین همه می توانند با مراجعه به این سایت در مورد دریافت ایزو در تبریز و تمام شهرهای ایران مشاوره بگیرند.

رای دهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Buttonتماس بگیرید