دوره های کوتاه مدت صنایع غذایی(ISO)

دوره های صنایع غذایی

معرفی دوره های صنایع غذایی (ایزو های مناسب ویژه صنایع غذایی) + نحوه ثبت نام در این سایت.

افرادی که قصد شروع فعالیت در زمینه صنایع غذایی را دارند، قصد مهاجرت به کشور های مختلف و یا قصد بالا بردن زرومه کاری خود را دارند و یا می خواهند در کارخانه های بزرگ تولیدی صنایع غذایی مشغول شوند باید دوره های مربوط به صنایع غذایی را سپری کرده و گواهینامه شخصی صنایع غذایی دریافت نمایند. استاندارد های مرتبط با صنایع غذایی شامل استاندارد ایزو 22000 ( سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت مواد غذایی) و استاندارد ایزو HACCP ( سیستم مدیریت ایمنی و مواد خوارکی) می شود.
دوره های آموزشی بهداشت در مجموعه آموزشی سایت ایزو به طور خاص برای متقاضیانی است که رشته تحصیلی آنها صنایع غذایی می باشد.
مهارت های مهمی برای برخورد با ممیزی و تکنیک های ارتباطی نیز در تمرینات گروهی به شما آموزش داده می شود. سپس می توانید تخصص خود را در زمینه بهداشت مواد غذایی گسترش دهید تا شامل دفاع از مواد غذایی و تقلب در مواد غذایی شود و در نهایت با سپری کردن این دوره های آموزشی گواهینامه ای معتبر و بین المللی اخذ نمایید که منجر به استخدام شما در کارخانه های تولیدی بزرگ، افزودن به رزومه کاری، مهاجرت به کشور های بین المللی و… شود.
اگر سوالی در این خصوص دارید متن زیر را مطالعه کنید و اگر جوابی برای آن ها پیدا نکردید با شماره کارشناسان سایت ایزو در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

دوره های آموزشی ایزو 22000 ( سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی):

افراد علاقه مند به سمینارها و آموزش ایمنی مواد غذایی ISO 22000 آگاه باشید که هر آنچه را که باید در مورد رعایت استاندارد بین المللی ISO 22000 در سمینارها و دوره های آموزشی بدانید، یاد خواهید گرفت. هدف از برگزاری دوره های آموزشی ISO 22000 ارائه صلاحیت های اصلی مهم برای یک سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی و تمرکز بر شرکت های تولیدی در تمام زمینه های تولید مواد غذایی است.
علاوه بر الزامات فعلی ISO 22000، معلمان مجرب سایت ایزو نیز به‌روزرسانی‌ها را در مقایسه با استاندارد قبلی توضیح می‌دهد. همچنین با استفاده از مثال های کاربردی با هدف و دلایل اجرای این استاندارد در مراحل مختلف تولید شرکت خود بیشتر آشنا خواهید شد. با کمک سمینار ISO 22000 اطلاعاتی در مورد کاربرد سیستماتیک و کارآمد این استاندارد ایمنی مواد غذایی در شرکت خود دریافت خواهید کرد. علاوه بر اطلاعات مربوط به ISO 22000، ما همچنین الزامات GFSI (ابتکار جهانی ایمنی غذا) و GMP (عمل تولید خوب) را در سمینارها و دوره های آموزشی بررسی می کنیم. دانش لازم برای فرآوری ایمن مواد غذایی و بهداشت مواد غذایی لازم را دریافت خواهید کرد.
بعد از این سمینار ابزارهای لازم برای جلوگیری از آلودگی مواد غذایی در شرکت خود را خواهید داشت. این دوره به شما کمک می کند تا خطرات را کاهش دهید و اقدامات پیشگیرانه را به موقع انجام دهید و فرآیندها را بهینه کنید. پس از اتمام موفقیت آمیز سمینارها یا دوره های آموزشی ISO 22000  گواهینامه معتبر بین المللی دریافت خواهید کرد. شما همچنین این فرصت را دارید که در دوره های آموزشی یا سمینارهای ما به زبان های دیگر شرکت کنید.
دوره های صنایع غذایی

این مقاله را حتما بخوانید:  اخذ ایزو برای شرکت پیمانکاری (شرایط + مراحل صدور)

آموزش HACCP، آموزش بهداشت و سمینارهای IFS:

با پیشنهاد آموزش HACCP ما شما را برای رعایت تمام الزامات مدیریت بهداشت در صنایع غذایی اماده  می کنیم. به عنوان بخشی از آموزش مدیریت بهداشت  صنایع غذایی ما شما را با موضوعات عملکرد خوب بهداشت و همچنین HACCP و مدیریت ریسک آشنا می کنیم و همچنین شما را برای تبدیل شدن به یک افسر بهداشت و HACCP آموزش می دهیم. ما همچنین دوره های آموزشی سایت ایزو در مورد استانداردهای مواد غذایی IFS / BRC و FSSC 22000 / ISO 22000 را به شما ارائه می دهیم. علاوه بر این، ما یک برنامه سمینار گسترده در بسیاری از موضوعات خاص مرتبط با بهداشت مواد غذایی داریم.

آیا می دانید کدام دوره های آموزشی HACCP در ماژول ها ارائه می شود؟ این خط آموزشی برای شرکت‌هایی در صنایع غذایی که می‌خواهند سیستم مدیریت بهداشت و مفهوم HACCP را توسعه و حفظ کنند، طراحی شده است. در اینجا شما با الزامات مربوط به عملکرد خوب بهداشتی و مدیریت بهداشت عملیاتی خود آشنا و اجرا خواهید کرد.

در مرحله بعد می توانید در آموزش اچ ای سی سی پی “HACCP و مدیریت ریسک” ادامه تحصیل دهید و با اجرای تحلیل خطر HACCP در شرکت های مواد غذایی آشنا شوید. ما شما را قادر می‌سازیم تا یک مفهوم HACCP کارآمد را در شرکت راه‌اندازی و حفظ کنید. شما می توانید پس از گذراندن دوره های آموزشی مدرک بین المللی دریافت نمایید و مطالب مربوط به آن را آموزش دهید تا یک افسر بهداشت و HACCP / رهبر تیم HACCP شوید. در این سمینار همه چیز را در مورد وظایف استراتژیک و عملیاتی افسر بهداشت خواهید آموخت. این شامل نظارت بر سیستم HACCP است.

این مقاله را حتما بخوانید:  مستندات ایزو کنترل کيفيت و تضمين کيفيت

چرا بهتر است در دوره های صنایع غذایی شرکت کنید:

به منظور راه اندازی و اجرای مفهوم ایزو صنایع غذایی و در نتیجه اطمینان از بهداشت و ایمنی محصولات در شرکت های مواد غذایی، باید یک پایگاه دانش قوی وجود داشته باشد. در حالت ایده آل، می توانید این کار را از طریق آموزش ایزو HACCP و ایزو 22000 انجام دهید. البته این موضوع در مورد سمینارهای IFS نیز صدق می کند. با برنامه آموزشی سایت ایزو  می توانید بدون هیچ دانش قبلی با اصول اولیه بهداشت مواد غذایی شروع کنید. اگر دانش قبلی، به عنوان مثال از تجربه یا آموزش حرفه ای خود دارید، می توانید مستقیماً در آموزش های بیشتر یا پیشرفته شرکت کنید.

نکته مهم: شما نه تنها می توانید آموزش مفاهیم صنایع غذایی، آموزش بهداشت یا سمینارهای ایزو 22000 و استاندارد ایزو HACCP خود را به عنوان آموزش کلاسیک حضوری با ما رزرو کنید. ما همچنین به شما این فرصت را می‌دهیم که در یک تاریخ ثابت در مکان مورد نظر خود در “کلاس درس مجازی زنده” واجد شرایط شوید یا یک دوره آموزش الکترونیکی مستقل از زمان و مکان را تکمیل کنید. همچنین می توانید مزایای انواع مختلف آموزش را در قالب دوره آموزشی “آموزش ترکیبی” بهره مند شوید. در دوره آموزش ترکیبی، بخش اول آموزش خود را به راحتی به عنوان یک دوره آموزش الکترونیکی تکمیل می کنید و سپس با مرحله حضور در مکان و تاریخ انتخابی خود پایان می دهید.

دوره های صنایع غذایی

چگونه می توانیم در دوره های ایزو صنایع غذایی شرکت کنیم و هزینه آن:

شما تنها با پرداخت 300 هزار تومان می توانید در دوره های کوتاه مدت ایزو صنایع غذایی شرکت کنید و بر دانش خود بیفزایید. شما برای دریافت فایل دوره های دو راه دارید

  • با تکمیل فرم زیر و ارائه اسناد و مدارک شخصی می توانید فایل مربوطه را دریافت کنید.
  • با شماره های زیر تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.
این مقاله را حتما بخوانید:  قیمت ایزو چقدر است؟

اگر در زمینه شرکت در دوره صنایع غذایی سوالی دارید با کارشناسان سایت ایزو در ارتباط باشید.

رای دهید
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا

با سلام درود

سوال دارم باوجود اینکه کرونا کم شده چرا کلاس هلیتان را حضوری برگزار نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟

طاهری

بنام خدا
با سلام
کرونا کم شده کلاس های حضوری برگزار نمی کنید؟
مدارس و دانشگاه ها حضوری شدند شماها جرا حضوری نمی کنید

Call Now Buttonتماس بگیرید