گرفتن مدرک بین المللی فنگ شویی

مدرک بین المللی فنگ شویی

چگونه می توانیم مدرک بین المللی فنگ شویی بگیریم؟ شرایط و هزینه گرفتن مدرک فنگشویی معتبر با قابلیت استعلام گیری چقدر است؟ افرادی که به علم فنگشویی در دکوراسیون خانه و بسیاری از چیدمان های دیگر علاقه مند هستند و می خواهند در این حرفه شروع به کار کنند به دنبال گرفتن مدرک بین المللی فنگ شویی هستند تا بتوانند در این علم بیشترین پیشرفت را داشته و اطلاعات خود را در اختیار افراد دیگر بگذارند و دیگران هم از علم فنگ شویی بهره مند شوند.

ما اینجاییم تا شما را با علم فنگ شویی آشنا کرده و شرایطی را جهت دریافت مدرک بین المللی را برای شما فراهم سازیم.
برای  هنر آموزانی که در مراکز آموزشی زیر نظر استادان خبره دوره فنگ شویی را سپری کرده اند و حال به دنبال مرکزی جهت صدور مدرک بین المللی  معتبر می باشند مژده ای  داریم که  ما در مرکز مشاوره ای سایت ایزو با به کارگیری متد روز و کارشناسان با تجربه در کوتاه ترین زمان ممکن و با صرف هزینه کمتری مدرکی معتبر و بین المللی فنگ شویی را برای شما صادر می کنیم که بتوانید در تمام کشور های بین المللی استعلام آن را بگیرید.

آیا با تعریف فنگ شویی آشنایی دارید؟ و یا علل استفاده از این عبارت را در دکوراسیون را بررسی کرده اید؟
در این متن خبری همه این موارد که به آن اشاره شده را برای شما تشریح می کنیم و راه کاری برای گرفتن مدرک بین المللی فنگ شویی را در اختیار شما قرار می دهیم.
با ما همراه باشید.

تعریف فنگ شویی:

مدرک بین المللی فنگ شویی

اگر فردی هستید که دائم در حال تغییر دکوراسیون در خانه و یا محل کارتان می باشید مطمئنا توسط سایت های اینترنتی و بالا رفتن اطلاعات خود ذهنیتی در رابطه با چیدمان برای خود ساخته اید. اگر در اینترنت جست وجو کرده باشید مسلماً با واژه فنگ شویی آشنا شده اید.
فنگ شویی در اصل به روش چینی برای ساختن خانه و یا چیدمان منزل به کار برده می شود که هدف اصلی آن هماهنگ کردن افراد با محیط کار و خانه می باشد.

این مقاله را حتما بخوانید:  دوره های کوتاه مدت صنایع غذایی(ISO)

این علم در تمام کشور های معانی مختلفی دارد و برداشتی متفاوت از تعریف آن شده است اما در  اصل می توان گفت به اصول چیدمان درست و صحیح لوازم خانه یا محل کار می گویند که باعث بهبود زندگی شما و همچنین ارائه درمان هایی برای حل مشکلات و مریضی می شود زیرا این علم در پیرامون و همچنین در گذشته ثابت شده است.

کاربردی که وسایل خانه در علم فنگ شویی دارد آنچنان هم پیچیده نیست مثلا می توان به وجود آکواریوم در خانه اشاره کرد که نماد جذب موفقیت می باشد. دقت داشته باشید که فنگ شویی بر رنگ لوازم خانگی، دیوار ها و … نیز تاثیرات خود را می گذارد و باعث جذب انرژی های مثبت می شود. برای پی بردن به  علم فنگ شویی نیاز به جست و جو و مطالعه بیشتر است که بتوان به طور دقیق تری با آن ارتباط برقرار کرد خلاصه تر بگوییم که برای دنبال کردن چنین حرفه ای نیاز به گذراندن دوره آموزشی زیر نظر یک مدرس با تجربه در این زمینه و اخذ مدرک معتبر فنگ شویی است تا بتوانید تخصصی تر ادامه دهید.

منظور از دوره فنگ شویی و سرفصل های آموزشی آن:

هر علمی نیاز به دوره های آموزشی و کسب اطلاعات دارد. برای ایجاد تغییر و تحول در فنگ شویی نیاز به گذراندن دوره های آموزشی مرتبطی است تا بتوانید تاثیرات زیاد انرژی های غیبی را در پیرامون خود حس کنید.

اگر دقیق تر به این امر بپردازیم می دانیم که تمامی این تاثیرات و انرژی های غیبی به دو دسته تقسیم می شوند تعدادی از آن ها تاثیرات مثبت می باشند و تعدادی دیگر انرژی منفی به محیط اطراف انتقال می دهند.
برگزاری دوره های آموزشی فنگ شویی به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام می شود که خود نمایانگر صرفه جویی در اتلاف وقت و هزینه است.
علم فنگ شویی در هر کشور و زبانی با هم متفاوت است در اصل می توان گفت که این یک کلمه چینی بوده که آن را آب و باد می نامند.

این مقاله را حتما بخوانید:  اخذ ایزو برای شرکت پیمانکاری (شرایط + مراحل صدور)

در دوره فنگ شویی مسایل زیادی مورد بحث قرار می گیرد که به عنوان مثال می توان به چیدمان اسباب و اساس منزل و بنا های ساختمانی، ترکیب رنگ ها و… اشاره کرد که مهم ترین عامل دریافت انرژی محسوب می شوند.
مزایایی که شرکت در دوره فنگ شویی برای هنرجویان به دنبال دارد:

  1.  آشنایی با ترکیبات رنگی، نحوه چیدمان
  2. شناخت فواید سلامت شخصی
  3. استفاده از فنگ شویی در شیوه چیدمان خانه و محل کار
  4.  یادگیری متد نوین و خاص ترکیب کردن اشیاء و اکسسوری ها
  5. استفاده از آن جهت تمرکز روح و روان و به وجود آوردن امنیت
  6. قرینه سازی ترکیبات در خانه و محل کار جهت دریافت انرژی مثبت
    مدرک بین المللی فنگ شویی
    مدرک بین المللی فنگ شویی

گرفتن مدرک بین المللی فنگ شویی چه شرایطی دارد:

ما برای هنرجویان عزیز دوره فنگ شویی آماده ارائه صدور مدرک بین المللی هستیم اما گرفتن مدرک فنگشویی چه شرایطی دارد؟ صدور مدرک بین المللی به دو صورت انجام می گیرد ابتدا آموزشگاه ها که دارای صلاحیت و مجوزهای لازم هستند و یا مدرسینی که به صورت مجازی آموزش می دهند لیستی از هنرجویان خود را برای کارشناسان ما ارسال می کنند و در خواست صدور مدرک بین المللی برای هنرجویان خود ثبت می کنند که اقدامات لازم توسط مجموعه ما انجام خواهد شد.

اما اگر شخصی حقیقی خود بخواهد درخواست مدرک بین المللی فنگ شویی را بدهد نیاز است که گواهی جهت اثبات گذراندن دوره خود برای کارشناسان ما ارسال کند که مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تایید درخواست اشخاص حقیقی ثبت خواهد شد.

مدارک لازم جهت گرفتن مدرک بین المللی فنگ شویی:

  1. عکس کارت ملی
  2. یک قطعه عکس پرسنلی
  3. اسم استاد دوره
  4. مدت زمان آموزش
این مقاله را حتما بخوانید:  آموزش دوره های مربوط به انبارداری

اطلاعات تکمیلی: دریافت مدرک بین المللی معتبر بدون آزمون

هزینه دریافت مدرک بین المللی فنگ شویی چقدر است:

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم جهت گرفتن سرتیفیکیت بین المللی فنگ شویی ابتدا لازم است دوره های مربوطه را زیر نظر یک مدرس با تجربه گذرانده باشید و بعد از قبولی در آزمون های ارائه شده از طریق مرکز مشاوره ای سایت ایزو اقدام به خرید مدرک بین المللی فنگ شویی که در تمام جهان قابل استعلام باشد کنید.

مدارک بین المللی به دو صورت ارائه می شود که هزینه های متفاوتی دارد.

1-  مستری:

متقاضیان با درخواست مدرک مربیگری QAL فنگ شویی که از مهم ترین گواهینامه های آموزشی می باشد، می توانند برای مهاجرت و یا حتی بحث آموزش از آن استفاده کنند، یعنی با اخذ مدرک مستری فنگ شویی می توانید پس از آموزش برای هنرجویان خود نیز درخواست مدرک بین المللی ثبت کنند.

2-  هنرجویی:

هنرجویانی که قصد دریافت مدرک فنگ شویی را دارند می توانند از طریق استاد دوره اقدام کنند. هزینه مدرک هنرجویی فنگ شویی نصف مبلغ مستری می باشد.

هزینه مدرک مربیگری و هنرجویی بستگی به نوع مرجع اعتبار بخشی مدرک بین المللی درخواستی شما دارد زیرا ما چند نوع مدرک بین المللی از کشورهای انگلیس، آلمان و ایتالیا ارائه می دهیم که هر کدام هزینه و شرایط مختص به خود را دارند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه گرفتن مدرک بین المللی فنگ شویی می توانید از طریق شماره های زیر اقدام کنید.

 

رای دهید
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سهیلا

سلام خودتان دوره های آموزشی دانشگاهی فنگ‌شویی دارید لطفا اطلا بدید

حسن کریمی

سلام خسته نباشید..این مدارک عالی و مهم که صادر میکنید،مورد تایید وزارت علوم و قوه قضاییه هست؟

حسن کاظمی

سلام خسته نباشید..این مدارک عالی و مهم که صادر میکنید،مورد تایید وزارت علوم و قوه قضاییه هست؟ و رشته فنگ شویی در دانشگاه وجود دارع قبلا از شما مدرک معماری گرفتم. باتشکر

Call Now Buttonتماس بگیرید