نمایندگی رسمی اخذ ایزو در کرمان (شرایط + هزینه)

شرکت مشاوره و صدور استاندارد ایزو کرمان

اخذ گواهینامه ایزو در کرمان همانند اخذ ایزو در اصفهان از مهم ترین کار هایی است که سازمان های تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک در این استان جهت ارتقاء هرچه بیشتر سازمان خود انجام می دهند. اکثر سازمان هایی که در کرمان فعالیت می کنند برای اجرای یک استاندارد اصولی و دقیق باید از یک کارشناس با تجربه در این زمینه مشاوره دریافت کنند.

اصولا از طرف نهاد های گواهی دهنده پیشنهادات جالبی به متقاضیان داده می شود که در رابطه با روش پیاده سازی و اجرای استاندارد های ایزو بسیار کاربردی و مهم می باشد. شما می توانید با استفاده از آن و انتخاب یکی از پیشنهادات، قدم اول را جهت اخذ ایزو کرمان بردارید و مزایای بسیاری را برای سازمان خود به دست آورید.

موقعیت جغرافیایی استان کرمان

استان کرمان در جنوب شرقی ایران واقع شده و یکی از استان های پرجمعیت ایران محسوب می شود. در سال 59 طبق آمار به دست آمده جمعیت این استان 3.164.718 نفر بوده که هر کدام در یک صنعت مشغول به کار هستند.

استان کرمان حدود 183193 کیلومتر مربع مساحت دارد و بزرگترین و پهناور ترین استان ایران نام گرفته است. در این استان بیش از 660 اثر ملی ثبت شده و جزء تاریخی ترین استان های ایران می باشد.

با تحقیقات به دست آمده استان کرمان 7 اثر ثبت شده در یونسکو دارد که به شرح زیر است:

  • ارگ بم
  • باغ شاهزاده ماهان
  • دهکده تاریخی کرمان ( میمند )
  • کویر لوت

این استان با داشتن 3 قنات از مهم ترین شهر های جنوب شرقی به حساب می آید. استان کرمان از نظر صادرات جزو رتبه های برتر می باشد. لازم به ذکر است که مجموعه ما یکی از برترین شرکت های مشاوره ای کرمان می باشد که خدمات ایزو را برای شما عزیزان به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می دهد.

این مقاله را حتما بخوانید:  اخذ گواهینامه ایزو در گلستان (مشاوره رایگان و هزینه ها)

مرکز و نحوه اخذ استاندارد ایزو در کرمان

اگر قصد دریافت مدرک ایزو در کرمان را دارید باید قبل از ثبت سفارش، استاندارد مناسب با سازمان یا شرکت خود را انتخاب کرده و هدف خود را از دریافت چنین استانداردی مشخص کنید.

شاید فکر کنید که فرقی نمی کند که چه نوع گواهینامه ای اخذ نمایید و هدف شما کسب مزایای گفته شده می باشد، اما باید بدانید که هر کدام از گواهینامه های ایزو خود برای شما مزیت های مشخصی دارد.

نیاز است بدانید که دریافت ایزو در کرمان با اعتبار IAF و به واسطه ی CB های بین المللی اناجم می شود. اخذ ایزو در این شهر نیز مانند دیگر شهرهای ایران، از اعتبار بسزایی برخوردار است. هر کدام از این گواهینامه ها از لحاظ قیمت و زمینه فعالیتشان با هم تفاوت دارند.

لازم به ذکر است که دریافت گواهینامه IAF نیاز به مشاوره دارد تا الزامات ایزو را به درستی پیاده سازی شود و هزینه آن طبق شرایط سازمان سنجیده می شود. همچنین افرادی که خواهان دریافت گواهینامه غیر IAF هستند معمولا آن را برای شرکت در مناقصات می خواهند. این افراد با پرداخت 2 میلیون تومان می توانند گواهینامه ای معتبر اخذ نمایند و نیازی به پیاده سازی الزامات استاندارد ایزو مربوطه ندارند.

دریافت گواهینامه ISO در کرمان برای شهرک های صنعتی

در این بخش به معرفی شهرک های صنعتی مهم در این استان که تا حد زیادی خواهان اخذ ایزو هستند، می پردازیم شهر هایی مثل رفسنجان، جیرفت، شهر بابک، ناحیه صنعتی اختیارآباد، سیرجان، بردسیر، بم، عنبرآباد و زرند از مهم ترین مراکزی هستند که در این زمینه فعال بوده و اقدام به دریافت ایزو می کنند.

وظیفه استانداردهای مربوط به سیستم مدیریت کیفیت تعیین یک هدف خاص برای ارگان ها است. هدف این استاندرادها در سیستم مدیریت کیفیت، افزایش صحت کارایی، عرضه بنیادی برای مدل های پیشرفت پایدار، افزایش رضایت متقاضیان و ارائه کالای خوب و با کیفیت به متقاضیان و مشتریان است.

متقاضیان دریافت گواهینامه های ایزو برای شهرک های صنعتی در کرمان می توانند با مشاوران و متخصصان وب‌‌سایت ما صحبت کرده و راهنمایی های لازم را از آنها بخواهند. با کمک مهندسین سایت ایزو مدیران شرکت ها در شهرک صنعتی کرمان می توانند به راحتی انواع گواهینامه های بین‌المللی را دریافت کنند.

این مقاله را حتما بخوانید:  اخذ گواهينامه ايزو در گیلان (مشاوره رایگان + هزینه ها)

برای پیاده سازی و اخذ ایزو کرمان می توانید مدارک خود را جهت اخذ ISO برای ما در سایت ایزو ارسال کنید تا مشاوران متخصص و خبره ما در اصرع وقت با شما تماس حاصل کنند و اطلاعات و مشاوره هایی در این خصوص را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید از طریق شماره های زیر که در اختیار شما قرار داده ایم نسبت به دریافت مشاوره اقدام فرمایید.

اخذ مشاوره و صدور گواهی نامه ایزو
شرکت مشاوره و صدور استاندارد ایزو کرمان

انواع ایزو عمومی و تخصصی پر تقاضا در کرمان

1. استاندارد ایزو ۹۰۰۱: مدیریت کیفیت
2. استاندارد ایزو ۵۰۰۰۱: سیستم مدیریت انرژی
3. استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵: ارزیابی آرایشگاه ها
4. استاندارد ایزو ۱۷۰۲۰: بررسی و ممیزی فنی
5. استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲: رضایتمندی متقاضی
6. استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴: سنجش رضایت متقاضی
7. استاندارد ایزو ۲۲۰۰۰: صنایع غذایی
8. استاندارد ایزو ۱۳۴۸۵: کالا پزشکی
9. استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱: سیستم مدیریت محیط زیست
10. استاندارد ایزو ۲۷۰۰۱: ایمنی اطلاعات
11. استاندارد ایزو ۲۹۰۰۱: صنایع پتروشیمی
12. استاندارد ایزو ۴۵۰۰۰۱: سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای

مزایای دریافت گواهینامه ایزو در کرمان

اگر به دنبال گواهینامه ایزو هستید فرقی ندارد در کدام استان یا شهر ایران فعالیت می کنید. سایت ایزو در کرمان نیز به صورت حضوری و غیر حضوری در حال ارائه خدمت به شما عزیزان می باشد.

مزایایی که می توانید با اخذ ایزو در کرمان به دست آورید به شرح زیر است:

  • دریافت مزیت بین المللی شدن و صادرات به سراسر جهان
  • پیشی گرفتن از رقبا در زمینه صادرات کالا در کشور های بین المللی
  • اخذ گواهینامه ای معتبر و بین المللی که در تمام کشور های جهان می توانید استعلام آن را بگیرید.
  • کسب امتیازاتی جهت برد در مناقصات پیمانکاری
  • رسیدگی به شکایات مشتریان و جلب رضایت مندی آن ها
  • برند شدن در سطح جهان
  • دریافت امتیازاتی جهت فروش محصولات بیشتر و کسب درآمد بالا
  • جلب رضایت سهامداران و ذینفعان
  • برگزاری دوره های آموزشی استاندارد ایزو برای پرسنل و کارمندان
  • آموزش مشتری مداری به کارکنان
  • تولید محصولات با کیفیت
  • بهبود کارایی
  • رهبری درست و دقیق
  • به حداقل رساندن مخاطرات موجود در سازمان

خدمات سایت ایزو جهت اخذ گواهینامه ISO در کرمان

مجموعه مهندسین مشاور سایت ایزو با بیش از 10 سال سابقه کاری مفید دارای کارشناسان و مشاوران متخصص در زمینه استانداردهای عمومی و تخصصی ایزو می باشد. سایت ایزو صادرکننده انواع گواهینامه بین المللی ایزو در کرمان و دیگر شهرهای ایران، با مراجع اعتبار بخشی IAF و ASCB می باشد و برای کلیه سازمان هایی که قصد دریافت گواهینامه ایزو را دارند، راهکار مناسب و مقرون به صرفه ارائه می دهد.

این مقاله را حتما بخوانید:  نحوه ثبت نام دوره ایزو 9001 + هزینه شرکت در کلاس ISO 9001

برای اخذ گواهینامه ایزو در کرمان، سایت ایزو می‌تواند خدمات مختلفی را ارائه کند. وب‌سایت ما می‌تواند در اخذ گواهینامه‌های مختلف ایزو مانند گواهینامه ISO 9001 (مدیریت کیفیت)، گواهینامه ISO 14001 (مدیریت محیط زیست)، گواهینامه ISO 45001 (مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای) و سایر استانداردها به شما کمک کند. مشاوران ما ممکن است خدماتی مانند مشاوره، آموزش، ارزیابی و تدوین سیستم‌های مدیریت مربوطه را ارائه کنند.

در هر صورت، برای اطلاعات دقیق‌تر و جزئیات درباره خدمات سایت ایزو در کرمان، می توانید به صورت مستقیم با متخصصان و مهندسین ما تماس حاصل فرمایید. آنها قادر خواهند بود به شما اطلاعات بیشتری درباره خدمات، هزینه‌ها و فرآیند اخذ گواهینامه ایزو در کرمان ارائه دهند.

سایت ایزو بهترین انتخاب برای دریافت مشاوره جهت اخد انواع استانداردهای بین‌المللی

سایت ایزو جزء نمایندگان معتبر ایزو در ایران می باشد و شما می توانید با بررسی اسناد و مدارک موجود در سایت شرکت مشاور ایزو، اعتبار آن را بررسی کنید. شرکت ها و واحد های صنعتی واقع در کرمان و یا دیگر شهر های ایران، می توانند برای سفارش گواهینامه ایزو با گروه مشاورین سایت ایزو تماس بگیرند.

سوالات متداول

۱- چه نوع گواهینامه‌های ایزو در کرمان قابل اخذ هستند؟

در کرمان، می‌توانید گواهینامه‌های مختلف ایزو مانند ISO 9001 (مدیریت کیفیت)، ISO 14001 (مدیریت محیط زیست)، ISO 45001 (مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای) و سایر استانداردها را اخذ کنید. نوع گواهینامه‌هایی که شما نیاز دارید، بستگی به نوع فعالیت و صنعت شما دارد.

۲- چه مزایایی برای کسب و کار اخذ گواهینامه ایزو در کرمان وجود دارد؟

اخذ گواهینامه ایزو در کرمان می‌تواند به شما کمک کند به عنوان یک سازمان قابل اعتماد و با کیفیت در بازار شناخته شوید. مزایای اخذ گواهینامه ایزو شامل بهبود عملکرد سازمانی، افزایش رضایت مشتریان، کاهش خطرات و حوادث، بهره‌وری بیشتر، توسعه پایدار و افزایش رقابت‌پذیری می‌باشد.

3- باید چه هزینه‌هایی را برای اخذ گواهینامه ایزو در نظر گرفت؟

هزینه‌های اخذ گواهینامه ایزو ممکن است متغیر باشند و بسته به اندازه و نوع سازمان، استانداردهای انتخابی و نیازهای خاص شما متفاوت باشند. برخی از هزینه‌ها شامل مشاوره، آموزش، بررسی و ارزیابی سیستم مدیریت، هزینه صدور و نگهداری گواهینامه می‌شوند.

رای دهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Buttonتماس بگیرید