سفارش مدرک مستری

مدرک مستری

آیا سفارش مدرک مستری در سایت ها به صورت مجازی قابل دریافت است و یا می توان با استفاده از آن از مزیت های بین المللی بهره مند شد؟ امروزه با توجه به تغییر موقعیت و شرایط محیطی تمامی افراد به فکر شروع  یک کسب و کار مستقل و کسب درآمد هستند.
کسب و کار های فراوانی در جهان وجود دارد مانند: آرایشگری ( اکستنشن مژه، میکاپ و گریم، تاتو، هیر استایل، کاشت ناخن، لیزر، پدیکور و مانیکور، کاشت مژه، پاکسازی یا فیشال، رنگ مو، کوتاهی مو، میکروبلیدینگ، فیبروز، تاتو چشم، براشینگ و کراتین مو، پروتئین تراپی مو، خیاطی، فوتبال و..) که افراد با توجه به علاقه خود به دنبال دریافت اطلاعات و دوره های آموزشی می روند تا بتوانند با کمک آن مدرکی اخذ نمایند که در شرایط اقتصادی موجود کسب درآمد کنند.

انواع مدارک بین المللی به دو دسته هنرجویی و مستری (مربیگری) دسته بندی می شود که از نظر قیمت و نوع خدمات با هم متفاوت هستند. حال ما قصد داریم اینجا در رابطه با مدارک مربیگری مستری صحبت کنیم و سوالاتی که شما در این رابطه پرسیده اید را پاسخ دهیم.
به نظر شما مدارک مستری چ کاربردی دارند؟ و از چه طریقی می توان به یک مدرک معتبر و بین المللی دست یافت؟ چنین سوالاتی مطمئنا ذهن افرادی را که قصد دارند مدرک مستری دریافت کنند و توسط آن کسب و کاری راه اندازی کنند را به خود درگیر کرده است. پاسخ همه سوالات شما پیش ماست پس خواهشن ما را تا پایان این متن خبری همراهی کنید.
مدرک مستری

مقدمه ای کوتاه در رابطه با مدرک مستری:

پیش از اینکه بخواهیم مطلب اصلی را شروع کنیم باید بدانید که مدرک مستری همان مدرک مربیگری می باشد و دریافت آن برای شخصی که قصد آموزش دارند، الزامیست.

این مقاله را حتما بخوانید:  سفارش استاندارد ایزو ۱۵۱۸۹

قل از اینکه شخص علاقه مند اقدام به دریافت مدرک مستری کند باید در دوره های آموزشی مربوطه خود شرکت کرده باشد و نمره قبولی بالای 50% دریافت نموده باشد در غیر این صورت نمی تواند اقداماتی را در خصوص اخذ مدرک مستری انجام دهد.
بعد از ارائه اسناد و مدارکی که گواه شرکت در دوره های آموزشی بوده اقدامات لازم برای صدور مدرک مستری انجام می شود اما نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید این است که در این خصوص کد رجیستری تایید شده نقش بسزایی در شروع کار شما دارد یعنی چه؟

به طور مثال شما اگر مدرک کاشت مژه یا هر مدرک دیگری را هم به عنوان مدرک بین المللی مستری با مربیگری اخذ نموده باشید اما کد رجیستری شما که به صورت آنلاین دریافت کرده اید تایید نشود نمی توانید هیچگونه فعالیتی را با داشتن این مدرک شروع کنید و یا به هنرجو های خود آموزش دهید.
نکته دیگری که اهمیت زیادی دارد این است که در ایران شرکت QAL وظیفه صدور تمامی مدارک مستری را به عهده دارد و در ایران نمایندگی و یا CB های خصوصی خدمات صدور مدارک را ارائه می دهند که شما می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری از این خدمات بهره مند شوید.
گروه مشاورین سایت ایزو با تجربه ای که در این چند دهه در خصوص صدور مدرک مستری کسب کرده اند، قادرند برای مشتریانی که خواهان اخذ مدرک مستری هستند، مدارک معتبر همراه با کد رجیستری صادر کنند.

برای اخذ مدرک بین المللی مستری چه اسناد و مدارکی لازم است:

افرادی که علاقه مند به اخذ چنین مدرکی هستند ابتدا باید در دوره های آموزشی در زمینه ای که به آن علاقه دارند شرکت کنند و از طرف آموزشگاه برگزار کننده دوره نمره قبولی دریافت کرده باشند. شما با انتخاب نهادی جهت صدور مدرک مستری لازم است اسناد و مدارک زیر را ارئه دهند:

  1. ارسال کارت شناسایی ( کارت ملی یا پاسپورت)
  2. ارائه مدرک قبولی در دوره های آموزشی
  3. ارائه عکس 4*3
این مقاله را حتما بخوانید:  اخذ گواهینامه HSE سیستم مدیریت ایمنی، سلامت و محیط زیست

اخذ چنین مدکی مزیت هایی فراوانی برای علاقه مندان به آن دارد. متقاضی با ارائه این اسناد و مدارک موفق می شود مدرکی مستری دریافت نماید که با کمک آن کسب و کاری مستقل شروع کرده و می تواند درآمدی بالا داشته باشد، از مزیت هایی که این مدرک دارد این است که از آن برای مهاجرت می توان استفاده کرد و در کشور های مختلف جهان کارآموزانی را آموزش دهند.
مدرک مستری

هزینه سفارش مدرک مستری چقدر است:

قبل از اینکه وارد بحث هزینه شویم باید بدانید که مدرک مستری از چند کشور بین المللی مانند انگلستان، ایتالیا، اتریش و کانادا صادر می شود که همگی دارای اعتبار بین المللی بوده و کد رجیستری تایید شده دارد.  متقاضی می تواند با تکمیل فرم درج شده در وب سایت ایزو اسناد و مدارکی به در بالا به آن اشاره کردیم ارسال کنند.

هزینه مدرک کارشناسان سایت ایزو با بررسی موارد ارسال شده و ارزیابی مدارک مربوطه در زمان بندی کوتاهی با شما تماس می گیرند و اقدامات لازم را در جهت صدور مدرک مستری انجام دهند و بعد از محاسبه هزینه مدارک نامبرده به شما ابلاغ می شود. دقت داشته باشید که قیمت گواهینامه های مذکور با هم متفاوت است.

کرشناسان مادر سایت ایزو با تجربه کاری که در این زمینه به دست آورده اند می توانند شما را در هر زمینه ای راهنمایی کنند. برای اینکه شما بتوانید بهتر انتخاب کنید و ابهاماتی که در ذهنتان دارید رفع کنید شماره های زیر را جهت مشاوره رایگان در اختیار شما قرار داده ایم.

این مقاله را حتما بخوانید:  راهنمای اخذ مدرک HSE (حقیقی) مدرک ایمنی و بهداشت حرفه ای

 

 

رای دهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Buttonتماس بگیرید